Договір-оферта
на надання послуг з доступу до мережі Інтернет для фізичних осіб.
ФОП Міщенко Андрій Олександрович, який надалі іменується «Провайдер», що діє на підставі Свідоцтва про держреєстрацію № 541229 від 14.07.1997р. та Законів України, м. Дніпро, вул.Донецьке Шосе, буд.104, кв.84, публікує на адресу фізичних осіб справжню оферту — пропозицію укласти Договір на надання послуг з доступу до мережі Інтернет на таких умовах:
1.1. Надання послуги — надання доступу до мережі Інтернет за допомогою підключення від найближчого вузла мережі Провайдера до встаткування користувача розміщеного в приміщенні Абонента, з наступним налаштуванням стандартного, необхідного для надання Послуги програмного забезпечення.
1.2. Послуга — сукупність заходів щодо доступу до ресурсів мережі Інтернет, яку надає Провайдер.
1.3. Прейскурант— документ Провайдера, що містить відомості про діючі види послуг та відповідні тарифні пакети на їх отримання.
1.4. Мережа - комплекс технічних засобів, призначених для прийому-передачі даних.
1.5. Особистий кабінет — підрозділ розміщений на сайті http://l2net.dp.ua, що містить інформацію про обсяг отриманих Абонентом послуг та поточний стан особового рахунку.
1.6. Абонентська плата - обов'язковий щомісячний платіж Абонента за технічне обслуговування мережі Провайдера.
1.7. Аутентифікаційні дані — унікальний логін пароль, необхідні для доступу до Особистого кабінету або до послуг інтернету.
2.1. Провайдер надає Абоненту комплекс послуг з надання доступу до Інтернету, а Абонент оплачує їх згідно умов цього Договору.
2.2. Абонент, у разі оплати послуги з доступу до мережі Інтернет, підтверджує цим своє бажання укласти цей договір на запропонованих умовах.
3.1. Укладанням цього Договору Абонентом є факт першого виходу Абонента в мережу інтернет використовуючи присвоєні йому Провайдером автентифікаційні дані та відсутності протягом 3-х днів з моменту підключення до Послуги письмових претензій з боку абонента.
3.2. З метою підключення до Послуги Абоненту надаються Аутентифікаційні дані.
3.3. Провайдер має право в односторонньому порядку змінювати умови цього Договору та його Додатків, у тому числі змінювати чинні тарифи, вводити нові Додатки до Договору, публікуючи повідомлення про такі зміни на сайті www.l2.net.ua, такий порядок повідомлення та повідомлення визнається належним незалежно від факту його прочитання Абонентом.
3.4. Провайдер має право надсилати Абоненту будь-які повідомлення та повідомлення, публікуючи їх на сайті www.l2.net.ua, такий порядок повідомлення та повідомлення визнається належним незалежно від факту його прочитання Абонентом.
3.5. Послуги надаються Провайдером лише після оплати їх вартості, а також вартості Підключення (комплекс заходів для з’єднання кінцевого обладнання Абонента із сервером Провайдера).
4.1. Провайдер зобов’язується:
4.1.1. Надавати замовлені послуги у повному обсязі та у строки, зазначені у тарифному пакеті, обраному Абонентом.
4.1.2. Надавати консультаційні послуги з технології, технічних та програмних засобів взаємодії з мережею інтернет.
4.1.3. Зберігати конфіденційність інформації, отриманої від Абонента, за винятком випадків, передбачених чинним законодавством.
4.2. Провайдер має право:
4.2.1. Проводити профілактичні, ремонтні роботи та модернізацію власного обладнання, які можуть призвести до призупинення в наданні послуг загальним строком до 48 годин на місяць (два робочі дні).
4.2.2. Провайдер має право припинити надання послуг у разі відсутності коштів (більше 2-х місяців) на особовому рахунку Абонента шляхом демонтажу мережного кабелю абонента, що знаходиться поза житловим приміщенням, який є власністю провайдера.
4.2.3. Провайдер має право переглянути вартість та умови надання послуг та умови Договору, виходячи зі змін ринкової кон’юнктури, тарифів та зборів Міністерства зв’язку (або інших структур та державних органів), законодавства, інфляційних процесів, а також запровадження інших обов’язкових платежів.
4.3. Абонент зобов’язується:
4.3.1. Щомісяця до 30/31 числа вносити платежі за минулий місяць відповідно до обраного тарифного пакету.
4.3.2. Використовувати послуги Провайдера лише з метою, що не суперечить чинному законодавству. Не розповсюджувати за допомогою послуг Провайдера інформацію, яка прямо чи опосредовано суперечити загальноприйнятим чи регламентованим правилам спілкування та громадським моральним нормам поведінки.
4.3.3. Регулярно відстежувати на сайті Провайдера (www.l2net.dp.ua) публікації пов’язані з можливими перебоями в роботі мережі, а також про діючі тарифи, вартість додаткових послуг та правила користування.
4.3.4. Використовуючи послуги Провайдера, не завдавати шкоди чи суттєвих незручностей третім особам, у тому числі не здійснювати дії, які загрожують або можуть негативно вплинути на роботу комп’ютера чи інформаційної системи. До таких дій, зокрема, відноситься: DOS-атаки, сканування портів, несанкціоноване проникнення в систему, поширення спаму та шкідливого ПЗ тощо.
4.3.5. Не допускати надання телекомунікаційних послуг третім особам на комерційних умовах на підставі обладнання Провайдера.
4.3.6. Дотримуватись вимог норм права у сфері телекомунікацій, не допускати поширення інформації, яка може суперечити чинному законодавству та/або іншим державам на момент їх розповсюдження.
4.3.7. Абонент зобов’язується припинити користування послугами інтернету під час грози, з подальшим відключенням кабелю мережі інтернет від свого обладнання (комп’ютер, ноутбук, wi-fi роутер тощо).
4.3.8. У разі надання на безоплатній основі користування послугою з доступу до мережі Інтернет на термін не більше 7 днів на підставі послуги «Кредит», надалі Абонент зобов’язується сплатити послугу за весь місяць, у який входив період безкоштовного користування.
4.4. Абонент має право:
4.4.1. Отримувати від провайдера послугу згідно з обраним тарифним пакетом.
4.4.2. Отримувати статистичну інформацію про надання послуги та стан особового рахунку.
4.4.3. Вибрати або змінити тарифний пакет згідно з чинним Договором. Тарифний пакет може бути вибраний/змінений до 30 календарного числа поточного місяця та діє наступного місяця.
4.4.4. Зберігати в таємниці від третіх осіб видану провайдером конфіденційну інформацію, а саме: логіни, паролі та інші ідентифікаційні дані, а також будь-які інші налаштування та параметри, що забезпечують отримання Абонентом послуг Провайдера.
4.4.5. Отримувати від Провайдера інформацію про якість, вартість та порядок надання послуги до мережі інтернет.
5.1. Абонентом обирається тарифний пакет згідно з діючими пропозиціями.
5.2. Оплата послуг з доступу до мережі Інтернет здійснюється шляхом оплати за особовим рахунком Абонента.
5.3. У разі відсутності оплати за поточний календарний місяць, а також у разі негативного балансу на рахунку станом на 1 число місяця, послуга доступу в інтернет припиняється до моменту оплати.
5.4. У разі призупинення Абонент зобов’язується сплатити послугу доступу до мережі Інтернет у повному обсязі за весь період призупинення. За відсутності оплати більше 90 (дев’яносто) днів стягується плата за відновлення доступу до мережі Інтернет.
6.1. Договір може бути розірваний за взаємною згодою Сторін.
6.2. Абонент може розірвати Договір лише за умови повного розрахунку Абонента з Провайдером за надані послуги.
7.1. За невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим договором Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства. Провайдер не несе відповідальності за призупинення надання послуг Абоненту, яке виникло внаслідок відключення електроенергії.
7.2. Провайдер не несе жодної відповідальності за матеріали або відомості, що поширюються Абонентом або його довіреними особами в мережі, які можуть суперечити чинному законодавству та/або інших держав на момент їх поширення.
7.3. Провайдер не несе жодної відповідальності за шкоду, яку може завдати Абонент третім особам з використанням послуг, а саме: комп’ютерне шахрайство (шпигунство, злом), несанкціонований доступ до матеріалів, що представляють комерційну, промислову або іншу таємницю третіх осіб.
7.4. Провайдер не несе жодної відповідальності за якість тих послуг, які знаходяться у прямій залежності від діяльності сторонніх організацій, що надають: магістральні канали зв’язку, телекомунікаційні системи передачі даних, енергозабезпечення та інші послуги, до виробництва яких Провайдер не має відношення.
7.5. Провайдер не дає жодних гарантій щодо будь-яких товарів, інформації та послуг, що постачаються або надаються за допомогою інтернету, не несе відповідальності за будь-які втрати чи збитки, які прямо чи опосередковано зазнали Абоненти або треті особи внаслідок використання інформаційних ресурсів інтернету або неможливості їх використання.
7.6. Провайдер зобов’язується компенсувати Абоненту оплату за поточний місяць, в котрому надана послуга, у разі відсутності такої послуги більше 7 днів у поточний та оплачений місяць. Компенсація не проводиться, якщо надання послуг зупинилось через важкі погодні умови, результати військових дій, проблеми з обладнанням Абонента.
8.1. Провайдер та Абонент звільняються від відповідальності за Договором у разі настання обставин непереборної сили, що виникли після його підписання без волі Сторін та таких, настання яких Сторони не могли перешкодити всіма доступними засобами.
8.2. Непереборною силою за цим Договором визнаються такі події: війна та військові дії, повстання, мобілізація, страйки, епідемії, пожежі, стихійні лиха, грози, аварії на лініях електропередач, акти органів влади, роботи комунальних служб, що мають вплив на виконання зобов’язань.
8.3. За шкоду, заподіяну устаткуванню Абонента природними явищами (ураган, штормовий вітер, блискавка, землетрус, повінь тощо), Провайдер не несе відповідальності.
9.1. Спірні питання, що виникають під час виконання цього Договору, вирішуються шляхом проведення переговорів або направлення Сторонами претензій у письмовій формі та/або електронній формі.
9.2. Претензії розглядаються Провайдером у термін не більше 30 (тридцяти) днів із дати реєстрації претензії. У разі не досягнення згоди шляхом переговорів, суперечки вирішуються відповідно до чинного законодавства.
10.1. Договір укладається на невизначений термін і набирає чинності з першого виходу Абонента в мережу інтернет.
10.2. Провайдер має право призупинити надання Послуг у разі порушення умов, передбачених цим Договором.
Для абонентов:
Подключение в частном секторе и многоквартирных домах осуществляется БЕСПЛАТНО
Техподдержка работает:
Пн.– Пт.
9.00 – 20.00
Сб.
10.00 – 14.00
Вс.
Выходной